zeyneppdeva 2 aylik bebegimi aylik kontrole goturdum doktora biraz oksurdugunu ve istahsizlastigini soyledim sirtini dinledi bi gece hastanede yatiralim buhar verelim antibiyotik verelim dedi..1 gece kaldik cikarken yine antibiyotik yazdi ve soguk buhar uygulamami soyledi ancak ben antibiyotik konusunda emin olamadim bukadar kucuk bebegine antibiyotik tedavisi uygulayan oldu mu aranizda 😓
Kdrsbk1 Benim de kızimda biraz yani tek tük öksürük var valla ben götürmedim gerek duymadım çünkü bazen solum yolları açıldığı için öksürük oluyormuş internetten araştırdım yinede siz bilirsiniz
Cerennnnn Benimde bebeğim 22 günlük biraz öksürüğü var arada hapşırma ve tuvaletini yapmakta zorlanıyor. Sizce ne yapmalıyım doktora gitmeli miyim. Arkadaş gibi doktora gidersem antibiyotik verirler diye korkuyorum çok küçük. Acaba üşüttü falan ondan mı yoksa başka birşey mi