etikaram7 Balim61 ilk aciktigini nasil anliyorsak öyle. Doymayan bebek kendini belli ediyor zaten. Gazı vardir ondan ağlıyodur diye düşünüp bı sure vermiyorum ama biberonu verdiğim gibi saldiriyo açlıktan sonra hemen sakinlesiyor
Venusum etikaram7 canm 4 aylk bebegm 150 ve ustu iciyor istaha bağlı 1 aylik olsa doydugunu merhaba anlamaz derdm ama anlıyorlar bazen 90 la doyuyor bazen 150yle zayen eliyle ittiriryor