etikaram7 2. Ayda 120 ml normal aslında neden itiraz etmişler anlamadım benim kızım 53-54 günlük bir hafta sonra ben de 120 ml e geçeceğim zaten verilen ölçülerde bu şekilde mama ölçeklerinde..3. Ay olarak de 150 gösteriliyor tabi oğlunuzun içme durumuyla da alakalı 120 bitiriyorsa ve doyuyorsa demek ki alması gereken miktar o hemşireler de çocuk kendisi belirler zaten demişti mesela şu an benim kızıma 90 yetiyor doyduğunda diliyle ittiriyor 2. Ayında 120 ml verdiğimde fazla gelirse daha az da verebilirim isteğine bağlı..ama 120 tüketirse o şekilde devam ederim
Birdunyabircennetannesi
Sizin çocuğunuz Ek gıda vs alınca de o kadar içiyordur belki normalde 2. Ay için gösterilen ölçek 120 ml çocuk kabul ediyorsa ve içiyorsa 53 günlük kızıma ben 90 ml veriyorum yetiyor şu anlık ama 2. Ayda 120 geçeceğim doktorun hesaplaması da bu şekildeydi