Bebeğim 2 ay 23 günlük kimyasal gebelik geçirip hiç adet olmadan kızıma hamile kalmıştım ve 10 gün öncesinden belirtiler başlamıştı kaşık ağrısı ve sırt bel ağrısı olarak 6 gün önceden test yapıp pozitif çıkmıştı şimdi kızım iki buçuk aylık korunuyoruz hem eşim korunuyor ve ne olur ne olmaz diye geri çekilme ile de korunuyoruz ama şuan adetime 7 gün var ve aynı belirtileri yaşıyorum sırt ağırısı bel ağrısı kasık ağrısı çok korkuyorum acayip bi uyku halimde var sürekli uyumak istiyorum 41. Günüm adet olmuştum ve iki kez de adet gördüm test yapmaya cesaret edemiyorum