GokcenD Kızlar bebeğimin kilo alımı çok az kullananınız var mı hipp keçi sütlü çıkarmış veya golden goat marka normal mamalardan bir farkı var mıdır sizce
Nehirkarakus GokcenD Ben de golden goat kullanıyorum güzel mama anne sütüne en yakın diye doktor bundan al dedi anne sütü de veriyorum kilo aldırdı yaradı bana göre
Merveyldz0634 GokcenD GokcenD bebeğim 3 aylık ben kullanıyorum severek içiyor biraz kokusu değişik oda keçi sütlü olduğundan günde 2 defa veriyorum ben tabi 2 az olmasıyla pek kilo alımı olmadı ama doyuruyor
Dilruba_1 Ben golden goat kullanıyorum kilo vs açısından değil de temiz katkısız içeriğinden ötürü tercih ettim ama kilosu boyu vs de iyi şu anda zaten..anne sütü de alıyor ama..başka marka da kullanmayı düşünmüyorum
Dilruba_1 GokcenD aptamil daha koyuydu sanki bu o kadar koyu kıvamlı durmuyor bence biberonda pütürcükler de kalmıyor
Nehirkarakus GokcenD evet ben doktora sordum sütüm yetmiyor mama olarak ne verebilirim diye anne sütüne en yakın mama golden goat kullan dedi
Dilruba_1 Nehirkarakus fiyatı da giderek artıyor enteresan 140 tan 180 e çıkardılar bir anda şaka gibi
Dilruba_1 GokcenD evet golden goat olmasaydı hipp keçi sütlü olanı alabilirdim ya da baby goat var onu da beğeniyorlar yerli üretim keçi sütlü katkısız hiç kullandınız mı bilmiyorum
GokcenD Dilruba_1 hiç kullanmadım bebeğimin kilo alımı çok az acaba bir değişiklik olur mu keçi sütlü mama kullansam onu merak ettim 🤔
Dilruba_1 GokcenD yani kilodan ziyade temiz içerikli olması tercihim ama genelde kullananlar kilo açısından da memnun kalmış
Dilruba_1 Nehirkarakus eczanede ne kadar ki? E bebek te 180 eczanede 202₺ dediler aksine eczaneler daha pahalı gibi 😀 marketlerde neden satılmıyor diğer mamalar gibi onu da anlamadım🤷🏻♀️