Kbse Minik-13 ben 4aylikken yaşadım. Çok zordu doktoruma danışıp bikac gün yoğurt verdim azar azar yoksa çok ağlıyordu uyurken bazen mama içiyordu
Denizvepasa Minik-13 ben biberon ucu değiştirdim. 3 aylikken başladı hemen o aya uygun biberon ucu aldım. Israr etmedim. Bazen babası kucağında icirdi. Evi dolaşarak içirdim.
Hayatagulumse Minik-13 bende mama ile besledim ilk başlarda yemiyordu biberonunu deyişdim .Sizde galibe alerjik mama veriyorsaniz o acımsı tat verdiyi ici icmiyor muhtamelen yakın akrabamın cocuğuda öyle idi yavaş yavaş alışdı
Minik-13 Denizvepasa her yolu denedim iki aydır devam ediyor şu an beş aylık 13 günlük alerji maması kullanıyoruz onu da fazla sevmiyor gibi.ek gıdaya başladık ama oda ne kadar etkili olur Kİ bilmiyorum yani mama yerine de geçmiyor nasıl doyuracağımı bilmiyorum
Denizvepasa Minik-13 doktorunuza danışarak alerji mamasının içine pekmez ya da vanilya şurubu koymayi deneyebilirsiniz. Benim oğlumda da arada sırada tekrarlıyor bu mama reddi 7 aylığız
Yagmur0606 En başta aptamil kullandım aptamil gaz yapmayan mama aptamil prosyneo gaz yapmıyodu sindirimi kolaydı 4 aylık olunca aptamil 1 kullanmaya basladım sonra sma optro kullandım ama mukuslu kaka yaptı ishal oldu bize yaramadı tekrar aptamile döndüm
Sia Minik-13 eğer ki 4. Ay atağındaysa normal. O dönemde bebeklerde meme reddi oluyor mama reddi oluyor. Ama yok atakta falan değilse mama değişimi yapın.
Denizvepasa Minik-13 şu an kullanmiyorum. 3 aylıkken kullandım. Evolvia vermişti doktorumuz. 1 hafta kullandık. Süt alerjisi değil laktoz intoleransi olduğu anlaşıldı sonradan. 1 hafta kullanırken ben pekmez koyuyordum. Oylelikle içiyordu.
Denizvepasa Minik-13 bende de var laktoz intoleransi. Karnı gurulduyordu. Köpüklü mama yapiyordu. Şimdi normal mama+ damla kullanıyoruz
Denizvepasa Minik-13 osicol diye bir damla. Mukuslu değil böyle köpük köpüktü kakası. Başta ufak bir kan gördük tek seferlik oldu ama.
Ayazmom1 Minik-13 mama reddi hiç yaşamadık ama bebeğiniz kaç aylık belki biberon başlığından kaynaklı içmiyordur
Poyrazin_annesii Mama reddı yasamadık sma kullandık hep. Acaba sıcaklardan içmiyo olabılrmı yaada bıberon başlıgından mı