Sütüm zaman zaman az olduğundan mama vermeye başladım 2 aylık bebeğime .Fakat çok sık vermemeye çalışıyorum.. Memeden kopar düşüncesi ile . Bazı kaynaklardan Okuduğumda, nişasta içermeyen devam sütlerini kullanın diyorlar.. bebeğime Aptamil devam sütünü kullanıyorum sizce iyi mi ?