Doga1708 bizde meme reddi yaşadık, biberon yüzünden. Emzirme danışmanından destek aldım. Mama yaptık biraz, 10 ml şırıngaya koyduk. Memeyi çocuğun ağzına verdiğimde bir kişide ağzının kenarından şırıngayla sıktı biraz. Tabii dikkat etmek lazım. Çocuk zaten mama geldiğini anlayınca direkt emme refkeksi devreye giriyor. Bir de hem çalıştığım danışman hem hastanedeki çocuk doktoru serçe parmağımı çocuğun damağına koyup emmesini sağlamamı önerdi. Emme refkeksi kuvvetlenip gelişsin diye. Umarım bir an önce istediğiniz olur çünkü çevre insanın psikolojisini çok bozuyor.