Bebeğimin koltuk altı kıpkırmızı olmuş bugün farkettim. Daha iki gün önce duş aldırdım hiç bir şeyi yoktu. Pişik kremi sürdüm hemen ama geçer mi ? Başka ne kullanabilirim ? Başına gelen var mı ? Pişik mi olmuş acaba ? Daha 3,5 aylık 😞 Askılı mı giydiririm ? Yoksa et et üstüne gelmemesi için kısa kollu mu ?