Eloskoo Merhaba. Calistigim icin sutumu sagiyorum, biberonla veriliyor. 1 ay sonra ek gidaya gecicez. 6. Ayda alistima bardagina gecin diyorlar. Anne sutunu biberon yerine alistirma bardagiyla mi vermem gerekiyor?
Bvg Eloskoo bende 10 gun sonra baslicam 5 aylik olacak bebegim biberonu kabul etmiyor emzirme danismanlari var instagramda buldum onlar biberona alistirma bardakla ver dediler ucunun yarisi dolu yarisi bos olacak sekilde ama onuda kabul etmedi benimki.Kara kara dusunuyorum simdi sutu nasil vercem diye
Eloskoo Bvg Canim ben 2bucuk aylik ise basladim. O zamandan beri biberonla iciyor zaten. Ama 6 aydan sonra biberon birkilmali diye görüyorum. Birde alistirma bardagi degilde ucunu alsam biberona taksam, kulplari sart mi acaba?