[silindi] Hanımlar biliyorum you tubede nefis yemek tarifleri felan var ama ben bu devirde yapıp boşa gitsin istemiyorum aranızda pratik şekilde kıymayla beyti kebap yapan varmi
merveyyoruuk [silindi] Pratik şekilde derken canım zaten kıyması net olmalı. Yufkaya sarıyorsun zaten.
biryazmasali [silindi] yani adanada beyti kebabı normal kebaptan faklı olarak içine kırmızı bkapya biber koyarlar esktra yufkaya falan sarmayız bilmiyorum üstte kalsın
[silindi] Tazebiranne2408 kıymayı kavurup yufkaya koyup sarsam.oyle fırına atsam olurmu diyorum acaba