Sabah kakasını koyu yaptı fakat devamında 3 kere zıbınına geçicek kadar sarı ve sıvı yaptı. Halsizliği var ateşi yok. Ek gıda ve mama alarak besleniyor 7 bucuk aylık. Dün şeftali tadımı yaptı ve şehriyeli domates çorbası içti. Su vermeye calısıyorum bolbol. Hangisi ishal yapar başına gelen var mı? Bir de ne verebilirim ishal için?