Arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz?
20 günlük lohusayım, sol göğsümde kızarıklık ve sol koltuk altımda ağrı var.. 39,5 ateşle doktora gittim antibiyotik başladık.. Sanırım mastit oldum, sağıyorum ılık duş alıyorum emziriyorum ama geçmiyor.. Göğüs ucumda da yaram var, can yakıyor haliyle.. Ne yapmam gerekiyor, bilginiz varmı?