Ya bisi sorcam hanımlar. Doktor benim bebegime raporlu mama yazdı alerjisi var cnkü. Nysr icerse raporunu yazcam dedi aldk 400lira. İcti. Snra doktor rapor yazdı ve dediki sen ztn gece veriyosun sadece bes kutusunu al kalanının parasını alablirsin dedi eczaneden dedi. Sanırım ilkini parayla aldıgım icin byle dedi. Tamam dedm gttm eczaneye aa kadın oyle seymi olur tuyu btmemis yetimin hakkı var o parada nsl doktor byle bis der arıcm o doktoruda blmem nee gorun yani. Nr alakaysa yetimin hakkını anlayamadm bende ddm hanımefndi doktpr byle soyledi yalan soylick hali yok ddm tmam vermsseniz sizin olsn ddm ne diyim bilginiz varmı sizin