16 aylık oğlum idrar yolu enfeksiyonu yüzünden 4-5 gündür çok zorlandı . Ateş kusma iştahsızlık uykusuzluk derken zayıfladı . 3 hafta önce de sünnet olmuştu o süreçte de zayıfladı ve zorlandı. Yakında işe başlayacağım ve beslenmesine en iyi desteğin mama olacağını düşünüyorum . Uykuya geçerken , öğünü ağladığında vs kolaylık da olur hem de toparlanır diye düşündüm . Ancak mamayı reddediyor . Anne sütü artık doyurucu miktarda değil . Ne yapmalıyım fikrinize ihtiyacım var !