NarTanesi Bebeğim nerdeyse 10 aylık ve geceleri 2-3 kez uyanıyor emip yine uyuyor gece uyanıp durduğum için gündüzleri aşırı halsiz oluyorum. bebeği hiç deliksiz uyuyan annelere sorum olacak acaba ben nerde hata yapıyorum sizin 😕 sizin tavsiyeleriniz nelerdir.bebeğinizin kaç aylık olduğunu da belirtin lütfen ☺️Şimdiden teşekkürler umarım işe yarar tavsiyeleriniz🙏
1902ctn NarTanesi gündüz uykularını kısa tutmak ☺️ben önceden öğlen 11 de uyutuyordum 4 gibi kalkıyordu haliyle gece ya uyanıp duruyordu yada 5-6 gibi kalkıyordu.bende öğlen uyumak isterse uyutuyorum 2 saat sonra ses çıkarıyorum uyanıyo parkede yürüyorum,gardrop açıyorum falan ☺️
Ece06 NarTanesi bende dün bu konuyu bayağı bi araştırdım derinlemesine 10.5 aylığız bu arada .... sebebini uyku saatlerine vuruyorum bugün farklı bir metot denedim .. eğer bakıcam bi kaç gece tutarsa yine yazarım sana ... ama normalde meme alışkanlığı olduğunu düşğnüyordum ben son 1 ay çok çok aşırı uyanmalar oldu akşam uykusunda.... bi bakıcam bakalım 🙋🏻♀️
Derin34_ NarTanesi en çok merak ettiğim şey diyebilirim. Şuan 7,5 aylığız öyle heves edioyorum ki deliksiz yatacağı gecelere😏
Derin34_ 1902ctn maşallah gündüz çok uyuyormuş gerçekten. Ama bizim mesela gümndüz toplam 3,3,5 saat uyuyoruz ama geceleri sıkmaık uyanıyor yinede 2 kez bazen daha fazla bazemde uyanıyor hemen geri dalmıyor mesela.
NarTanesi Ece06 ben de meme alışkanlığı yüzünden olduğunu düşünüyorum emerek uykuya dalıyor memede keyif yapmaya alıştı gece de uyanıp uyanıp emip uyuyor akşam yemeğini doyurucu yediriyorm acıkmasın diye ama yine de bişey değişmiyor
1902ctn Derin34_ Uykusuz bırakıp gece uykusuna adapte etmeye çalışın sonra tekrar öğlen uykusu ekleyin bence 🙂
Minikoglum biz de ayni durumdayiz 10.5ayligiz bir hafta sonra ise baslicam bilmiyorum bu enerjiyle nasil olacak
NarTanesi Nefesim aklımdan geçeni söylemişsiniz ama nasıl kesicem ki.uyutmak için kucağıma aldığım anda mememi arıyor vermezsem ağlıyor
NarTanesi Hazal22 ah canım benim senin halini tahmin edemiyorm ben bile çökmüş vaziyetteyim inşallah biran önce düzene girer
Ece06 NarTanesi aynısı benim durum yemek olayından değil ondan Eminim karnı tok çünkü meme alışkanlığı en yüksek ihtimal ... bi de şu Harika haftalar uygulamasını indiricem belki işe yarar faydalı bilgiler veriyor gün hafta ay olarak ...
deletedmom719 NarTanesi canım biz daha küçüğüz ama bir postta biri uyanınca meme mi arıyor bende meme ararken ağzına emzik tıkadım sonra öyle alıştı uyumaya yazmış. İstersen bunu dene Bi
NarTanesi Yazılanlardan çıkan sonuç benim de tahmin ettiğim emme alışkanlıığı yüzünden uyanıyor... tamam gece emzirmiyim diyorum ama illa istiyor emzik de kullanmıyor meme yerine neyle oyalayıp uyutucam ki 😞
Arzuu34 NarTanesi youtuberlardan birisi bunu gece uyandığında kendisi degil babası uyutarak çözmüş. Memeyi bulamayinca da 3-4 gunun sonunda bebek uyanmaz olmuş.
PnrTurK NarTanesi 2 3 😅kız beterin beteri var mesela son bir haftadır üst diş sebebiyle gece bazen 15 dk da bir bazen yarım saat 40 da bir 🤪🤦♀️ve bugün sabah bir göz kararması yaşadığım için eşim anneme getirdi yemekten sonra bu gece Annane de bakım şuan gözlerim fal taşı ömrümde ilk defa TV görmüş gibi TV ye bakıyorum 😅🤣
Dilaramiracyusuf 6 aylık oğlum.gündüzleri çok az uyur 1 de yatarsa 1.45 kalkar 3 de yatar yarım saat uyur yani çok az ama şükür akşam 9 da yatar sabah 8 de kalkar. Gündüzleri uyulmadığı için galiba akşam yorgun düşüyor.( sabah 5 gibi Emer)