silan1 Mamayı kullananlar memnun mu bebeğim 2,5 aylık hipp kullanıyoruz bunu da çok duydum denemek istiyorum
Nsykt silan1 bebeğim 3 aylıkken kullanmıştım , anne sütüne en yakın mama diye sonra bebeğimin alerjisi cıkınca bırakmak durumunda kaldık.
Dilruba_1 Nsykt ne alerjisi çıktı ? silan1 ben kullanıyorum memnunum..kızım da severek içiyor anne sütüne en yakın mama olarak geçiyor
Nsykt Dilruba_1 aynen alerji maması kullanıyoruz, huysuzluk, kusma, gecmeyen pişik, kakada mukus doktor beni diyete sokmustu o dönem, hemde mama kullanıyorduk onu değiştirdi. Kaka takibi yaptı. Pişiğimiz geçti. Huzursuzluğumuz geçti.