Hanım arkadaşlarım bir konuda çooook kararsızım ve sizin fikirlerinize ihtiyacım var. Yeğenim nişanlancak kız tarafı Rize de biz de İzmir de yaşıyoruz. Yeğenim yanında olmamı çok istiyor halası olarak abim, yengem de gel diyor. Ama bebekle o kadar araba yolculuğu yapabilir miyim emin değilim. Bebeğim 9,5 aylık bu arada ve öyle yoran huysuz bir bebek değildir. Yani gezme fırsatımız da olcak ee Rize de güzel yer şimdi ayyyy bilemedim. Bebekle uzun araba yolculuğu yapanınız varsa bana bi fikir verin da 🤣🤣