İlk mama verdiğimizde burnundan gelinceye kadar şiddetli kusmuştu doktora sorduğumuzda da bir anda hızlı bir şekilde vermişsinizdir demişti anne sütü ni nasıl yavaş yavaş alıyorsa mamayı da dinlendire ara vere vere içirin dedi ara dediğim de yarım saat falan değil bir iki dk içirip gazını çıkarıp vermeye devam edin deneyebilirsiniz