Merhaba biz 2 aylık olduk ama kusmalarımız ve gazımız hala devam ediyor, gaz damlası ve probiyotik kullanıyoruz biraz rahatlatıyor sonra yine başlıyor acaba mamadan dolayı mı? Hipp kullanıp başka mamaya geçen var mı? Fikir verebilir misiniz kusmaları için reflüden dedi ve bebelac thickener önerdi ama pek etkili olmadı