NimetSacal Kızlar oğlum 2 aylık kucağımda emerken hep süt boğazına kaçıyor hızlı hızlı emmeye çalıştığı için çok kıpırdıyor yatarak emzirince bişey olmuyor ama kucağımda hep mı böyle olacak ya
Glitter NimetSacal emede tazyik mi var? Var ise tazyik gecene kadar elle sagim yapip emzirin. Dogal pozisyonda da emzirmek iyi geliyor
Ececavus Bizde öyle hep yatarak emmek istiyor kucağımda tıkanır gibi oluyor sürekli ara veriyor emerken
NimetSacal Ececavus tam uyuyor kucağımda emerken oda boğazına kaçıyor öksüre öksüre uyanıyor bütün uyku gidiyor
Minnooss 1 aylık kızım var bizde öyleyiz öksüre öksüre bi hal oluyor sonra nefesi gidiyor birkaç saniye korkutuyor bizi daha çözüm bulamadık yarın doktor kontrolümüz var na soracağım
Minnooss NimetSacal aşkım şimdi doktordan geliyoruz sordum ilk önce maşallah sütümüz baya var olmasının kanıtıymış bu ilk başta biraz sağılması gerekiyormuş 10-15 milim kadar daha sonra bebek memeyi tutması gerekiyormuş bilgin olsun
Minnooss NimetSacal aşkım şimdi doktordan geliyoruz sordum ilk önce maşallah sütümüz baya var olmasının kanıtıymış bu ilk başta biraz sağılması gerekiyormuş 10-15 milim kadar daha sonra bebek memeyi tutması gerekiyormuş bilgin olsun
Minnooss NimetSacal buzlukta sakla yada mesela biberona doldur içebildiği kadar içsin mesela mama da 30-40 cc veriyorsan sütte öyle bi olay yokmuş 60 cc bile içebilirmiş doktorum söyledi istediği kadar içsin dedi