Bizim de öyle dün dugundeydik hava fişek vardı uyandı aklina o geldi kapıya gitti pat pat diyip kapıyı açmaya çalışıyor oraya gidecek oğlum bitti diyorum yok .anlamadı ağladı ağladı sustu.Masada da babası zeytini kaldırdı diye ağladı çok seviyor zeytini bunlar sendromun ayak izleri sanırım 🥴