Gndzsra Gaz yapmayan bebek mamalarindan önerir misiniz arkadaslar mama icerken bebeklerim sürekli kivraniyor kafayi yicem artik
Hacer1904 Gndzsra bize bebelac sarı paketi yapmadı onun dışında hipp,aptamil,similac gaz ve kabız yaptı oysaki doktorumuz hippi önermişti ancak deneyerek öğrenebilirsin çocuktan çocuğa çok değişiyor
Miray_28 Anne42 merhaba bende biraz önce bu konuda post açmıştım ben hipp kullanıyorum 2 aylık bebeğim ama gaz damlası da kullanmama rağmen sürekli ıkınıyor gazını çıkarıyor ama yetmiyor sanırım sürekli kıvranarak uyanıyor acaba bize iyi gelmedi mi sizce başka bir mama denemeli miyim? Bir de kusması fazla acaba bu ama ağır mı geliyor yada sevmiyor mu
Anne42 Miray_28 hipp organik mi hipp combiotic mi kullanıyorsunuz combiotic gazlı bebekler için içerisinde prebiyotik var onun haricinde Aptamil conformil biraz acı ama sma comfort Bebelac gold var benim bildiklerim
Hacer1904 Miray_28 mamanı değiştir gaz yapıyor bebelac sarı paketini öneririm bnmki onunla kendine geldi bizde çok gaz sıkıntısı yaşadık çok şükür şuan düzeldik
Momturan Benim bebeğime çok gazlı şuan 4,5 aylık gazını rahat çıkarmasına rağmen gazlı bir bebek 3 aydır biz aptamil conformil kullanıyoruz bundan önce evolvia kullanıyorduk şuan aptamil den çok memnunum rahatlattı diyebilirim
Gndzsra Momturan bizimkiler mamayi yerken cok kivraniyolar oylemiydi sizinkide sürekli kivraniyolar ya aslinda yemek istiyolar ama yiyemiyolar
Momturan Gndzsra Evet belli yani gazdan dolayı yiyemediği onunla beraber çok ağladığım oldu kıyamıyor insan aptamil çok iyi geldi bize birde ayaklarını daha fazla hareket ettiriyor büyüdükçe daha da rahatlıyorlar
whitemoon Sma comfort kullanıyorum gazını alttan da üstten de çıkartabikmesine gazlı kıvranarak kıpkırmızı uyanıyor sab simplex gaz damlası kullanmasına rapmen hem de
Gndzsra Momturan bende sürekli agliyorum yiyemedigi icin psikolojim bozuldu artik iyice. Aptamilin conformil i almıştık ama hatirlayamadm cok mama degistirdigimiz icin tadi kotumuydu oyleyse icmiyo benimkiler
Serp-n-il Sma optipro kullanıyorum 2 aylık kızım çok gaz sancısı var bizde de sürekli ıkınıyor gece ıkınmaktan ağlıyor uyanıyor doktor 4.aya doğru rahatlar dedi mama değiştirmekte istemiyorum alışma süreci olacak çünkü ilk ay aptamil kullanmıştım onda da böyleydi kabız oluyordu bir de
gokkusagitozu Sma optipro 👍👍 iki kızıma da kullandım kullanıyorum çok memnunum , hatta sma iyi geceler maması da var bebekten aldım denedim biraz tortulu bir mama ama asla gaz yapmıyor oda .