Robinson Merhaba kizlar Biz pazartesi gunu istanbula gelmeyi planliyoruz oralarda hava nasil cok sıcak bi yerden geliyorum 2 yas bebemin valizine ne atayim bilemedim sort tisort tarzimi yoksa uzun kollular donemi mi yardimci olurmusunuz
Taze1mom Robinson aşırı sıcak oğlum sadece zıbınla geziyor evde dışarı çıkarsak şort tişört ama akşam için uzun eşofman ve hırka olsun yanınızda🌟 şimdiden iyi gezmeler🙏
Ipegim Robinson çok nemli aşırı nemli yağmur da yağsa rahatlamıyor rahatlamadı saçlarım durduğu yerden ıslanmıştı dün siz düşünün artık gerisini
OptimusPrime Robinson çok sıcak çok. 🔥 Kısa kol alın bolca akşam için ince hırka yeterli olur uzun alt falan gerek yok ya
Vanilyaaa Gündüzleri çok sıcak akşam dışarı cikcaksaniz uzun kollu hırka alt eşofman alın derim bazen esip serin olabiliyor bol bol tişört alin derim akşama kadar duş alıp kıyafet değiştiriyoruz 🥵
Robinson Vanilyaaa Taze1mom yaaaa oylemi bende bu yagislari gorunce sonbahar geldi sandim teşekkür ederim cok yardimci oldunuz