Sgnnn yookkdahaneler ibiza tatlısına bakabilirsiniz porsiyonluk pasta gibi oluyor. Bu sıcaklarda güzel gidiyor
sarmaliklahana yookkdahaneler hazır pandispanya sütle ıslak. Krem şantı yap. Pasta kartlarına muz koy oldu bitti 😄😄😄😄😄 Şaka tabiii espri yapıyorum ama güzel de oluyor ayrıca