Anneler oğlum kolik çok gazı var 64 günlüğüz doğduğundan beri ıkınmaktan gaz çıkarmaya çalışmaktan mosmor oluyodu sürekli ağlıyodu hiç uyumuyordu bi doktora gittik 2 damla verdi geçirmedi diye başka doktora götürdüm o da damlaları değiştirdi başka 2 damla verdi ama değişen bişey olmadı sürekli ağlayıp kıvranıyordu bende damla versemde aynısı vermiyim öyle deniyim dedim ve çocuğum 1 haftadır uyumadığı uykuyu uyudu o kadar rshatladı ki ağlamalar ciddi oranda azaldı burdada okumuştum gaz damlaları daha fazla gaz yapıyor olmasada sürekli çıkarmaya çalıştırıyor diye gerçektende öyle oldu damla hiç fayda etmeyen anneler isterseniz sizde damlaları kesip bi kaç gün gözlemleyin diye sizede söylemek istedim çünkü neler çektiğinizi çok iyi anlıyorum iyi ki bırakmışım damlaları diyorum inşallah sizlerinde bebişleri en kısa sürede kurtulur bu gaz illetinden