Kizlar 39 günlük bebeğim var aşırı derecede agliyo her uyandığında uyuyana kadar herşeyi yapıyorum ama gecmiyo bı ara memeye çok zorladım o zamandan beri böyle biberona alışmıştı bende beni alsın diye hep meme verdim artık sinirlendi mı napti normal dururken bile agliyo çocukla sohbet bile edemiyorum gaz damlası falanda kullanıyorum gazını cikartiyo o zaman bile çığlık atıp bağırarak ağlıyor ağzından cikariyo yine aynı bağırıp agliyo yanımda kayınvalidem var sağolsun herseyime yardımcı oluyo geceleri bile ben sadece emziriyorum o alıp uyutuyo bakiyo ben dinleneyim diye ama bu ağlamaya bı çözüm bulamadım acaba sinirlendirdim mı onu memeye zorladigimda huy mu edindi bilemiyorum yardımcı olun lütfen 😔