kirmizibalikgolde Papatya2636 ne alaka . Goz damlasının gaza ne faydası olabilir ya ? Ben mi yanlış anlıyorum?
Miray_28 Mavininbiri biz de kullanıyoruz aynı zamanda sap da kullanıyoruz ama hala ıkınıyor ve uykusundan uyanıyor mama kullanıyorum hipp o yapıyor olabilir mi 2 aylığız daha
Mavininbiri Miray_28 Ikınma 2,3 ay a kadar normal bebeklerde 3. Ay dan sonra falan geçiyor diye biliyorum
kirmizibalikgolde Papatya2636 kız yanlış okumuşum ya hahahhahha. Sanırım.goz damlası bana şart oldu 😀😀😀