podologmom Bebeğimiz 10 aylık ve maalesef bizimle uyumaya alisti beşiğinde uyumuyor uyanıyor sürekli ikimizde çalıştığımız için uyku tatlı geliyor ve yanımıza yatırıyoruz ne yapmayalım yine beşiğinde alistirmak icin