Hanımlar finish quantum kullanıyorum tuz ve parlatıcı da kullanmam gerekir mi makinada. Sizler hangisini tercih ediyorsunuz.
Cam ürünler lekeli çıkıyordu servis tuz ve parlatıcı kullanma dedi kullanmadim belli bir süre leke yapmadı şimdi tekrar başladı.