Bebeğim 50 günlükken ailece kovid olduk. Önce ateşi yükseldi sonra halsizlik başladı. 2 gün ateşi 38 derece civarındaydı, calpol ile düşürüyorduk biraz. Çok halsizdi ve emmesi azalmıştı. 3. gün ateşi çıkmadı, diğer semptomlar da geriledi. 2 hafta kadar hafif öksürük ve burun tıkanıklığı sürdü. Ateşini sık sık kontrol edin, 37.5 geçerse calpol verin. Burnunu açık tutmaya çalışın (biz serum fizyolojik ile beceremedik, uyuduğu yerin uzağına çarşafına cold mix damla damlattım) ve maske kullanarak bol bol emzirin. Umarım bebeğinize ve size bulaşmaz.