Zeynep-125 Kızlar mrb 4,5 ay önce doğum yaptım sezeryan. lohusaligim bitmeden adet oldum geçen ayda oldum ama bu ay 7 gün oldu geçeli böyle olan var mı normali mi? Test yapmaya korkuyorum ama eminim olmadığına insan yinede korkuyor ☹️
hasanurasiiimm Zeynep-125 benimde 11 gün gecikti şükür sonunda oldum . Eğer korunuyorsan sıkıntı yapma .