Gns2019 Merhaba anneler 42 günlük bebegim var. Dili bembeyaz pamukcuk mu mama kalıntısı mı ayırt edemiyorum. Biberonu itmiyor ya da yerken ağlamıyor. İnternette karbonatla sildikce daha kötü olur yazan yerler var. Hic müdahale etmesek kendi kendine gecer mi zarar verir mi sizler nasıl baş ettiniz ?
Farahzeynep Gns2019 pamukçuk giderek artarabilir, doktor bir ilaç yazıyor, kulak çöpü ile onu ağzına sürüyorsun, tamamen geçene kadar sonra tekrar olmuyor 👼
Symkoc Sadece dili ve dudakları öyleyse süt lekesi oluyormuş canım bizim doktorumuz öyle dedi bende mama verdiğim dönem daha da beyazladı kendiliğinden geçiyo ben birkaç yudum su veriyordum temizlensin diye
asli1996 Benimde bebeğim 20 günlükken oldu günde 3 kez karbonatlı suyla temizledimbir de mikostatin diye bi ilaç var ondan damlattım