Kızım 2 bucuk yaşını dolduracak. Bana asla nefes aldırmıyor. Her dk onunla oynamamı istyor. Asla tek başına oyun oynamıyor. Zaten oynuyorum ama gözünü acar açmaz hadi oynayalım diyo ne kahvaltı ne yemek hazırlamaya izin vermiyor. Tezgahın üzerine koyuyorum bu sefer ya eşyaları sağa sola firlatyor ya gidiyor muslukla oynuyor ama normal oynama değil musluğun en sonunu açıp her yer göle çeviriyo. Daha kahvaltı yerdeyken hadi oyun diye tuttryo. Bi süre oynuyorum tuvalete gittgimde bile ağlıyo. Hava çok sıcak gündüz dışarı cikarmaiyorum akşam bi iki saat parka gidiyoruz. Daha eve edim atar atmaz tekrar hadi oyun oynayalim. Yanı elimi çektiğim an ya deli gibi ağlama krizine giriyor yada başı kesilmiş horoz gibi ne yapacagini bilmeden Etrafmda geziyor . Vicdan yapıyorum çocuğun oynayacksn diye ama günün bütün saati de oynamayiyorum ki. Hem gelişimi içinde biraz kendi kendine oynaması gerekmiyor mu ? Çok yoruluyorum gerçekten gece yatağa girince ayaklarim yanıyor artık. Esim olunca bakıyor ama oda akşam geç geliyor isten. Kreş için şuan küçük daha bezi bile tam bırakamadı. Annem uzun bi süre memlekete gitti. Yanı tek başıma nasıl oyalayacgimi daha doğrusu kendi kendine biraz da olsa oyalanmasıni nasıl başarabilirim. Siz uyanık saatleri boyunca oynuyor musunuz yoksa kendi kendine de oynuyor mü?