Deletedmom_22 masalbebegimmm bebeğim küçükken yemedim ama büyüyünce yemeye başladım gaz dönemleri bitince yani. 4,5 aylıkken falan
Kbrbisi28 Ben normalde pek yemem ama canim cekmisti birkac sefer yedim hicbi oyle sorun gormedim ama ben bebegime hep gaz damlasi kullandim duzenli
masalbebegimmm Kbrbisi28 gaz damlasını her bebeğe veriyorlarmı gaz çıkaramayan bebekleremi veriyorlar bize vermediler
Kbrbisi28 blue5 aynen oyle ben mesela portakal yedim emziririrken e asitli meyve zaten gaz yapiyodu ama gaz damlasi oldugu surece hoc sorun olmadi yemekten niye kesem kendimi 😁🤭