buglemin_annesi08 Kızlar merhaba doktor kızıma bu ilacı verdi böbregi için taş var onu bu ilaçla eriticez dedi milimini söyledi tok karnına dedi ama saat araliklarini söyledi ne aralıklarla iciricem
Nazlican buglemin_annesi08 ml olarak da yüksek, bence de eczaneye ya da doktor a danısın riske girmeyin Çok geçmiş olsun