Senaoz21 doğumdan sonra ilk bir yıl içinde adet düzensizliklerinin normal oldupunu söylüyor doktorlar. Havalardan ya da farklı bir şeyden dolayı gecikmiş olabilirsiniz. Gebelik olsaydı eğer erken gebelik testi yapmışsınız,çıkardı diye düşündüm. Tabi testi hangi idararla yaptığınız da önemli. Normal bir gebelik testi alıp tekrar test yapın içiniz rahat etsin. Varsa çıkacaktır diye düşünüyordum bende gecikmeden 4gün sonra pozitif çıkmıştı.