Asiye1453 bende aynı durumdayım dediginiz gibi bebegimden kucukler yürüyor cok moralim bozuluyor elbette her cocuk farklı ama bunu yasayan anneler bilir bir tek, bu durumun içinde olmak cok can sıkıcı, artık ne yapacagımı bilmiyorum kendi haline bıraktım , surekli elinden tutup gezdirmeye calısıyorum, bırakmaya calısıyorum ellerini ama inatlasıyor benimle artık pes ettim o ne zaman isterse yürüsün diye düşünmeye calısıyorum insallah canı istedigi bir anda birden yürür herkes birden yürüyecegini söylüyor, ben pes ettim zorlamıyorum 😭