Merhaba kızlar bebişim 8 aylık olmak üzere. 7. Ayın başından beri emekleme çabaları vardı artık tamamen emeklemeyi başardı diyebilirim ancak henüz desteksiz oturamıyor. Acaba sadece emeklemeye odaklandığı için oturma geri planda mı kaldı? Yoksa bu anormal bir durum mu? Emeklerken bi anda oturma pozisyonuna geçmeye çalışıyor ama oturmuyor geri emeklemeye devam ediyor.