bebis_ve_annesi41 Bebeklerinize su veriyor musunuz kızlar benim doktorum verebilirsin demişti 2 aylıkken ben vermedim henüz şu an 3 aylık oldu haliyle hava çok sıcak olduğunda 1 çay kaşığı veriyorum siz veriyor musunuz
Alpingo bebis_ve_annesi41 ben verdim hep ama karnı tok olduğuna emin oldgm zaman..hava cok sıcak yazık kuzulara
Deletedmom_68 bebis_ve_annesi41 4 aylık ben chicconun 4+ alıştırma bardağını aldım 20-30 cc koyuyorum içine emzirdikten sonra genelde çok terliyor zaten veriyorum biraz oynuyor diş kaşıyor biraz içiyor vermeden önce bıngıldak çöküklüğü oluyordu çişte turunculuklar oluyordu onlar geçti bol bol da emziriyorum günde 5-10 cc içiyordur geçen ay da sizin yaptığınız gibi çay kaşığı ile veriyordum bize de doktor önerdi
Zlm bebis_ve_annesi41 geçen sene yazım veriyordum çok terliyordu o yüzden o zaman yenidoğandi Mayıs doğumludur kızım benim
Beyzaa91 bebis_ve_annesi41 Bende bir aylıktan beridir veriyorum dili de pamukçuk olunca sıcaklara bağladım iki çay kaşığı veriyorum günlük
Hunilininbirii Benim kızımda 15 günlük doktor hava çok sıcak emzirdikten sonra 2 kaşık ver dedi ama vermiyorum kimi doktor ver diyo kimisi verme benimde kafam karıştı