Hope77 Kızlar normalde 1 yaş ama ilave doz 9.ayda kızamık aşısı yaptıran varmı ? Ve yaptırdıktan sonra döküntü olan bebeklerinzde?
Hope77 Lulemom sağlık ocagı bana döküntü ateş yapar dedi ateş olmadı döküntü oldu aşının üstünden 1 ay geçt hala döküntü var geçmedi ya alerjiside yoktu oğlumun ve aşıdan sonra heryeri kızardı