Dorukpasa ben yaptıralı 6 sene oldu benim numaralarım da çok yüksekti gözlüksüz önümü göremiyordum. Çok uzun seneler gözlük sonrasında lens kullandım. Bir gün canıma tak etti yaptırcam dedim gittim kontrole direkt. Hayatımda aldığım en doğru kararlardan biri. Teşbihte hata olmasın ama resmen insan gibi yaşamayı unutmuşum. Yani uyandığımda etrafı net görmek ya da istediğim gibi uyuyakalmak çok büyük nimetmiş. Astigmatı tamamen sıfırlayamıyorlar ama çok büyük oranda düşürüyorlar. Belki bu 6 senede teknoloji gelişmiştir o da sıfırlanıyordur bilemeyeceğim şimdi. Göz numaralarım sıfırlandı ama doktorum tabi ki zamanla tekrar artabileceğini söyledi. 6 sene oldu şimdi hafiften artış var ben hissediyorum ama önceki Halime göre çok çok net gördüğüm için gitmiyorum henüz doktora