10 gün sonra kızlarım 10 aylık olacak.
Şimdilik dede,gel gel, baba, anneye benzeyen kelime, meme gibi kelimeler kuruyorlar. Bir kızım alkış yapıyor.
Emekleme yok. 2 aydır uğraştım emeklemiyorlar. 1 haftadır ayakta dik tutmaya çalışıyorum. Ellerinden tutuyorum yürütmeyi deniyoruz ama adım yok. Yere basıyorlar.
Artık çok sıkılıyorlar. Önce kendiler hallerine bırakıyorum. Sıkılınca birseyler gösteriyorum. Mesela halkaları dizelim diyorum. Gösteriyorum ama hemen ağıza hersey.
Sizin bebekleriniz neler yapıyor. Gün içinde de neler yapıyorsunuz. Tavsiye ettiğiniz etkinlikler var mı?