Kalpatisi_ Papatya2636 ben ağzının içine giresim geliyo 😅 emziğini hiç koklamadım aklıma gelmedi ama yanağımı emcüklerken burnuma doğru kaydı o an aldım kokusunu 😅
Kalpatisi_ Mrvll dudağını öpmek çok tehlikeli. Şuan ağızlarında koruyucu bakteriler olmadığından dolayı çok çabuk enfeksiyon kapabiliyolar, yara olabiliyo.