Merhabalar biz kendi doktorumuzu değiştirmek zorunda kaldığımız için bı çok doktor denedik 5 aylıkken gittiğimiz doktor bize 6. Aydan sonra zaten aşı yok menenjit i o zaman başlayalım dedi. Sonra o doktora da gitmeyi bıraktık başka doktora gidiyoruz ve şu an 7 aylıkken ilk menenjit aşısını yaptı ve toplamda menenjit in 5 dozu var kaldı 4 doz onları da yapacağız dedi. Bu benim aklıma takıldı bexero yaptı ve daha 4 doz daha varmış. Eski doktorumuza yazdım cevap bekliyorum ama kafama takıldı size de sormak istedim. 7. Ayda menenjitasisina başlayanlar kaç doz oluyor aşıyı?