Nisakusum Kızlar dolaba kabak atmak istiyorum hem çorbalık hem mucverlik nasıl yapiyorsunz çıkarınca buzluktan su gibi oluyor diyorlar kullanırken nasıl yapmam lazım yazar misinz lütfen
Balim61 Nisakusum buyuk parcalr halinde bölüp attim siz tatlilk vs kup kup dograyipta koyabilirsinz ciakrdifinzda buzunu cozdurmedn pisirin bisey olmaz