Omur35 Arkadaşlar merhaba 13 günlük bebegım sabah 5 ten sonra uyanıyor 2 gundur cok aglıyo gece emmek ıstemıuor uyumuyor kolları bacakları cok hareketlı kızarıyor sanırım gazı var gaz damlası önerırmısınz
Cansudeniz12 Omur35 Biz symbı sys kullandık ama ondan bi sonuç alamadık.Sonrasında sab simplex önerde doktorumuz.Çok şükür o baya rahatlattı.Günde 4 defa 10 damla şeklinde verdi.
GamzeKarel Omur35 biz Maflor plus kullandık her akşam 5 damla aynı saat olmasına özen göstererek rahatladı tavsiye ederim bide gaz masajı yapabilirsiniz ayaklarını sağa çevir sola çevir karnına Çek rahat bırak 10 dk yap inşallah rahatlatır
ikizannesi_25 Omur35 mommy bliss var gece gündüz ayrı biz sadece gece olanı aldık gündüzde kullandık faydasını gördük şükür
Omur35 GamzeKarel yapıyorum aslında bacaklarını öne dogru ıttıgımde baya osuruyor 🤦♀️😀 ama hala gergın ve bacaklarını kendıne cekıyor
GamzeKarel Omur35 demekki yeterli olmuyor kuzuma😔 ılık bir duş aldır sonrasında tekrardan masaj yap iyice rahatlar🤗 zaten sonrasında yatar sende rahatlarsın inşallah 🙏🏽 bende maflor çok iş gördü