2 aylık bi bebeğim var. Normal doğum yaptım. Doğum kanamalarım bitince uzun süre akıntılarım oldu. 6 hafta sürer yazıyor her yerde ama benimki geçti, sürekli günlük ped kullanıyorum. Arada kasık ağrılarım oluyor. Bi de sağ göğsümde bir sertlik hissedince (mastit diye düşündüm, acısız ve emzirince azalıyor gibi geldi) endişelendim. Bu sabah kırmızı lekelenmem vardı. Acaba adet olabilir mi? 2. Ay adet gören var mı? Bebeğim çok küçük yeni taşındık bırakabileceğim kimse yok henüz, hastaneye sokmak istemiyorum onu 😞