Cik benmde alalı bir hafta oldu. Valla ben çok memnunum geldiği günden beri Ocak silmiyorm. Mutfakta gevirdiiim zaman azaldı benm. Üst rezidansı ben her kullanımda siliyorm. Bence yeniymiş sizde silin. Ben nemli beze biraz sirke döküyorm biraz da karbonat. Elimin girmediği yere de bezi koyup bi plastık kaşık ile aralarını silşyorm mis gibi. Benm fırınımda da hiç leke olmaz hep silerdim. Bunu da öyle