Song ben Philips xxl aldım canım aslında ben dik süpürge istiyordum ama eşim bununalmak istedi keşke dik süpürge alsaydım diyorum 😂🫣almadan önce temizliği ile ilgili hiç araştırma yapmamışım şuan bakıyorumda üç pişirmede tavanı yağ olmuş ve temizlemek çok zor bence nasıl olacak kara kara düşünüyorum yağ çöz sıksam mkine bozulur gibi geliyor sıksam köpüğü temizlemek saatler alır parmmaklarm girmiyo zatıf elli olmama rağmen çok deterjanlasam bozarm bu sefer eşimin diline duramam 😂🫣zahmet verici bence 5000 verdik bide eşime diyorum bu konuyu kullanabildiğim kadar kullanırım diyo ama benm içime hiç sinmez o şekilde koku ypar ilerleyen zamanlarda birtek patates içinde bence gerek yok ya çok abartmışlar sosyal medyada gerçekçi bulmadım pek evet ızgara konusunda oldukça iyi ve pratik bir miktar yağ dökmediğinde patatesler güzel olmuyor illa yağ istiyor sıfır yağsız sert ve tatsız oluyor ama hala düşünüyorum değermiydi diye 😂alalı bir hafta oldu